Man måste inte se ut som en modell för att vara snygg Louise.

Torsdag och jag jobbar halvdag. Egentligen skulle jag ha börjat vid 10 men sängen var mer lockande att ligga kvar i än att gå upp till jobbet. Äe, det får bli nästa vecka jag fixar lite flextid tills jag slutar!


Alltså kan folk förstå det här med att stå i kö men att ha SPACE till den som står framför?! Igår var jag och handlade och kvinnan bakom mig stog, ordagrant, upptryckt intill mig. Jaha? Då backar jag för att hon ska fatta vinken men tror ni hon gjorde det? Icke sa nicke. Hon fortsatte att stå upptryckt mot mig. Suck. Och jag orkade bara inte säga till henne heller. Man kommer ju ändå inte fortare fram liksom. När jag la upp mina saker på rullbandet, med streckkoden mot mig (gör ni det??), så insåg jag att jag hade tagit grillkorv med ost och bacon. What? Jag ville ju bara ha vanlig hederlig grillkorv. Hade stått i kö i en kvart så jag pallade inte att gå tillbaka och byta. Gjorde pastasallad som jag sedan tog med till Bo01 och grillade bacon & ost korven. Var svinhungrig så jag kände ändå inte om den smakade skit eller inte, hehe. Kände mig extra nyttig att jag hade gjort pasta sallad men att jag sedan dränkte den i Rhode Islands sås, det är en helt annan sak! Smakade även Ballerina med toffeefésmak..nja inget smakhit. Det ska vara original!





www.goteborgskex.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback