Nemi är den bästa serien som finns. GARVAR

Yees, ibland ska jag också ha lite tur! Har bestämt mig för att tävla Umka på lördag och det ska bli riktigt kul. Dock kommer det att bli dyrt då jag måste hyra ett släp och skulle betala efteranmälningsavgift pga tdb är mest up!! Men i alla fall så skickade jag in en efteranmälan men så skrev hon tillbaka precis att jag kunde gå på den vanliga anmälan på priset. Yees, gött! Där sparade jag in nästan en hundring. Ja tack. Om det inte är för mycket ekipage, Umka känns bra och om jag hinner innan jobb så efteranmäler jag nog mig på tävlingsdagen till en klass till. Åh, vad jag e peppad på detta. Ska bli så kul! =)



Kommentarer
Postat av: Ullis

Lycka Till!!! :D<3

2009-07-30 @ 01:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback