Och så blev det blå himmel.

Det slog mig plötsligt att det är nästan bara två veckor, närmare bestämt 13 dagar sammanlagt, kvar på Vårdcentralen innan jag slutar. WOW! Endå ganska sjukt. Då har jag jobbat här i 8 månader, 8 månader! Det är galet. Det kommer att kännas konstigt att säga hejdå. Jag menar man har endå träffat folket här nästan varje dag och suttit på min stol här i receptionen. Jag kommer säkert jobba extra någon gång endå men i alla fall. På ett sätt känns det lite, pyttelite sorgligt men samtidigt så ska jag börja plugga, något jag verkligen vill (HOPPAS HOPPAS HOPPAS) och börja med min utbildning. Det känns faktiskt riktigt spännande. Okej, inte så spännande med att sitta med "läxor" att göra upp till öronen. Men själva saken i sig, den är spännande den.

Kommentarer
Postat av: Encs

Sv: trevligt att höra:) Det är bara att titta in och se om du har hamnat bland dom 5 bästa senare. Ha det bäst Encs.

Postat av: pernilla

e de verkligen 8månader sen du började på vårdcentralen?! :O:O <33

2009-08-02 @ 14:38:24
URL: http://vvibb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback