Somarnatt, när jag svävar runt på gatan.

Eftersom jag inte tycker om att sola då det är varmt, svettigt, äckligt, jag blir så himla rastlös och jag inte tycker om brun-utan-sol krämer så tänkte jag att jag skulle prova en lotion med lite färg i. Egentligen hatar jag kräm då det har sådan äcklig konstig konsistent och man känner sig så klibbig efteråt men jag tänkte att jag ger det ett försök. Nu har jag fläckar mellan händerna då jag inte tvättade av mig ordentligt och bokstavligen talat så stinker jag kräm. BLÄ! Och blev jag någe brunare? Mellan fingrarna ja..haha ser ut som ett freak!


Igår gjorde jag bara sånt jag ville och mer eller mindre så kändes det som om jag tog hand om mig själv och vet du vad? Det kändes så himla bra. Efter jobbet åkte jag på hoppträning i Lund med Umka och denna gången gick det riktigt bra! Cilla frågade om vi hade bytt ut både ryttaren och hästen sen förra gången för det var så sjukt stor skillnad. Jadu, det hade man nästan kunnat tro! Kändes så sjukt kul att det gick så bra. Konkurrenter, ni får se upp i höst på tävlingsbanorna, för vi kommer bli farliga. Hihi. Dock fick Umka nog i slutet och mer eller mindre slutade lyssna på mig..i kombinationen skulle det vara två galoppsprång, hon tog det i ett! Hej och hå. Flisa hade fått in tre kan jag lova, utan några problem, hehe. Efter träningen åkte jag ut och pysslade lite med Alpha och sen var jag ute och sprang. Dock vet jag inte om det gick så bra. Fick ont men jag vet inte om det var "bra" ont eller INTE bra ont. Ajja det lär jag ju märka så småningom.


Gårdagens skönaste kommentar: "Lollo, vi måste festa snart! Vattenmelonerna är billiga nu"
Haha vattenmelon fylld med vodka, mums!






                     

Kommentarer
Postat av: Sarah

det ser sjukt bra ut!! Ni kommer bli farliga! oh yes! Tur man bytat till dressyr då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback