Take your time.

Working 9 to 5. Då var man tillbaka..6 veckor i ett nu till nästa semester. Inga kommentarer om det.

Jag e så festsugen att jag blir galen! Men till helgen och till nästa helg så ordnar det upp sig och jag får festa. Jag börjar lite lugnt på lördag då jag har jobbhelg denna helgen (okej, vem försöker jag lura? Ska det festas så ska det festas ordentligt! Även om jag har jobb på söndag och kommer ångra mig som sjutton när jag står där i kassan och har fruktansvärd huvudvärk. Ajja, hoppas det blir värt det!) och nästa helg blir det HÅRT festande kan jag tala om! Hihi. Denna helgen ska jag först på reunionen med mellanstadiet och sen ska jag på 20 årsfest. Då har jag två problem, med reunionen. Nummer 1, Vad ska man ha på sig? Vi ska grilla, vilket betyder att man är utomhus på gräs, vilket innebär att man inte kan ha högklackar. Jaha? Då kan man typ inte ha klänning eller kjol. Jaha, då får man väl ha byxor? Då kommer jag löka ihjäl. Hmm.. Problem nummer 2, Hur ska man säga "Hej" till alla när man kommer? Eftersom jag jobbar kommer jag komma senare än dem andra vilket betyder att alla redan är där. Ska man säga högt "Hej" och hoppas på att alla hör? Eller ska man gå runt och krama alla och säga "Hej, hur e det med dig? Det var alldeles för länge sen". Det är ju inte det att man kan skaka hand med folk eftersom man ändå "känner" folket. Haha vilket problem..Ajja det löser sig.

Idag har vi Knock-out tävling i Fredshög. Det ska faktiskt bli riktigt roligt! Vi är dessutom sponsrade av Agria och ASVH så vi får ett fint vitt schabrak, ja tack! Hur jag ska hinna vara där i tid, det blir nog inte det lättaste men man får göra det bästa av situationen. Det ordnar sig. Ska sitta och plugga in programmet i minsta detalj under hela dagen så jag är helt säker på rörelserna, vägarna och tempot. Jepp, det ska jag roa mig med idag på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Ida Ståhl

Lycka till idag snäckan :)Vi måste ses snart igen, har saknat dig din tok!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback