Varför drar vitt till sig smuts?!

Tänkte att jag skulle göra en liten inköpslista vad jag ska handla. Det visade sig att den inte blev så liten...


- Jeans

- Tröjor

- Toppar

- Strumpor, mina strumpor försvinner på något konstigt vis alltid!!

- Skor, pumps och ett par sneakers..eller förresten två av varje..eller tre pumps och ett par sneakers..hmm..

- Almernacka, har hittat ett coolt ställe man kan beställa sin personliga almernacka på! Fatta bra. Då får jag den precis så som jag vill ha den ju.

- Högtalarsystem till min data. Hatar att lyssna på musik utan högtalare. Eller föresten jag snor min pappas istället. Mycket billigare.

- Skrivbord, jaa ett stort nytt skrivbord. Jag ska faktiskt studera till hösten.

- Säng. Mhm..en 90 säng är alldeles för liten så som jag rör mig i sömnen.

- Höstjacka/kappa- en svart klassisk behöver jag

- Träns- nu jäklar!

- Bett- blir nog intressant att mäta ut det.

- Fram benskydd- jag vill ha ett par Whitaker tack. Kommer sluta med ett par billiga fula saker.. Ajja, jag kan ju alltid byta upp mig tills vi ska tävla som dröjer ett bra tag.

- Ridbyxor- stort behov! Vet dock inget bra märke. Tycker alltid dem sitter så konstigt plus att dem är svindyra. Men jag måste ha några nya känner jag.

- Handskar- Roeckl, bästa handskarna någonsin. Det sorgliga är att dem inte håller något vidare..


Jao, det var nog det hela (kommer säkert på något mer sen). Bort med nästa månadslön direkt kände jag. Suck, jag som skulle spara.


Kommentarer
Postat av: pernilla

hur är handskarna bra om de inte håller? ;O:P <33

Postat av: Ida Ståhl

Det var inte den lilla önskelistan, fast min skulle nog och andra sidan bli lika lång ;)

2009-07-16 @ 11:21:10
URL: http://idastahl.blogg.se/
Postat av: H

Om det är en sådan almanacka som jag har (beställs efter egna önskemål på internet, man får t.o.m. välja färg!) så kan den rekommenderas. Instämmer i att Roecklhandskarna är sjukt mycket bättre än alla andra ridhandskar som finns på marknaden, och har man väl testat finns ingen återvändo, trots priset. Och de där John Whitaker benskydden -snygga! Jag och sus köpte till Macke på Falsterbo för ett par år sedan, och hann väl använda dem typ tre gånger innan hon lämnade Kågeröd. Men de sparas till framtiden - för snygga är dom!

2009-07-21 @ 22:06:09
Postat av: Lollo

Jepp, det är exakt en sådan almernacka som jag har beställt. Ska bli spännande när den kommer. Haha preciiis men dem håller inge vidare...eller så kanske mina hästar drar för mycket? Eller så kanske jag använder dem mer än när jag rider? Kanske det som är orsaken till att dem blir så slitna. Inget vet. Åh, har ni? En mörk natt kanske det är borta..hehe;) Då är det INTE jag som har tagit dem. Möjligtvis kan det vara Alpha..

2009-07-23 @ 15:32:02
URL: http://loouuiisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback