Varför finns det inte cholkladmouse UTAN crisp?!

Om 7 och en halv timme går jag på heeeeeelg. Åh, det ska bli så himla skönt. Ska sova som en stock halva dagen imorgon är min plan. Sen ska jag ta hand om Alpha och jag ska faktiskt göra min kaka också. Måste unna mig något i helgen. Sen på söndag ska jag och min bror åka till våra mostrar för att sedan åka och snorkla. Frågan är om vi ska göra det trots vädret? Tycker det verkar lite kallt. Men jaja dit ska vi alla fall och det kommer bli super trevligt.


Vad e det för idealbild jag målar upp framför mig? Kan jag inte förstå att den idealbilden är en bild av en människa som inte finns? Varför kan jag bara inte inse hur det egentligen är? Fortfarande skär dem hårda orden och kommentarerna in i mitt huvud. Ja, det är flera år sen men fortfarande kan jag höra dem. Och det påverkar mig. Det är bättre och det blir bättre och bättre men fortfarande så är det jobbigt och det gör att det blir jobbigt för dem som vill komma mig nära också. Men en dag, en dag ska det vara annorlunda. En dag.


Kommentarer
Postat av: pernilla

och den dagen finns jag för dig! <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback