Varför ska det vara så dyrt att parkera i parkeringshus?

Läste i tidningen att det skulle vara 25 grader idag och 19 grader i natt. Låter det inte som om det är dags förr ett nattdopp? Jo, det tycker jag absolut. På kvällen och på natten tycker jag om att vara på stranden. Det är mysigt, inget folk och inte så varmt. Plus att man kan gå i bikini utan att känna sig uttittad. Eller förresten vad var det för filosofi? Om man typ är ensam på stranden borde man ju vara mer uttittad än någonsin än när den vimlar av folk och man egentligen är "en i vimlet". Ibland tänker min hjärna inte riktigt klart tror jag..


Vet ni vad det ska bli för väder i helgen då? Jo, det ska jag tala om för er! Det ska bli.....reeeeeeeegn! Wiiiie! Ursäkta till alla er som har semester eller är lediga men jag tycker att det ska bli riktigt skönt med regn. Dels för att luften blir så mycket skönare sen och dels för att jag ska jobba vilket innebär att Bauhaus förhoppningsvis kommer vara fullproppat med folk och då går tiden fort. Yes.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback