Vem tvättar naveln?

Dagens lunch bestod av fyra mackor, två ljusa och två mörka, med någon sorts skinka på och tomat, fil med två bananer och ca 22 vindruvor och två glas vatten. "WOW", tänkte du nu. Louise äter normal mat i någon någorlunda normal mängd och det var tom nyttigt, förutom det ljusa brödet. Men låt dig inte luras. Till efterrätt, jo man kan äta efterrätt till lunch också (fattar inte varför man bara har efterrätt till efter kvällsmaten) så åt jag chokladkaka. Och där var kaloriintaget på hög nivå igen. Yes, gött! Ni trodde väl inte helt seriöst att jag skulle äta en hel nyttig måltid?


Jag tog den vita bilen igår och idag, hade slut på bensin på min egen och jag tänker INTE tanka när det kostar över 12 kronor!! Helst inte över 8 kronor heller men då får jag flytta till USA och det har jag inte planerat att göra den närmaste veckan i alla fall. Men jag måste tanke till imorgon till tävlingen. Jahapp då får jag väl må psykiskt dåligt igen när jag ser mina hundralapparna flyga iväg medan jag tankar då. Jag får använda mina egna pengar då jag har inte sådan lyx som en av mina kompisar (inga namn nämnda men jag vet att du vet att det är dig jag talar om =P) som får sin familjs bensinkort att tanka med...Ja, vissa har det bra de.





Min nya header tror jag.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag gillar din nya header!!! =)<3

2009-07-31 @ 15:22:20
Postat av: Camilla

HAHAHAAH jag la inte märke till din rubrik förren nu hahahaahah DU ÄR CP! HAHAHAH

Postat av: H

Hehe alltid lika skönt med ett bensinkort i plånboken=P

2009-08-01 @ 01:04:17
Postat av: pernilla

hur gick de på tävlingen? :) <33

2009-08-02 @ 14:40:26
URL: http://vvibb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback