Your pretty smile makes me happy.

Jag känner mig riktigt duktig. Igår kväll tvättade jag tre maskiner och imorse tvättade jag två. Gött, då har jag snart lite rena kläder också. Kan ju behövas. Det dumma är ju bara att man måste stryka, hatar att stryka, strykjärn verkar hata mig för det kommer alltid ut konstig brun vätska när jag stryker och jag kan inte förstå varför. Det gör aldrig det med någon annan. Men sen är det, det att en maskin tar ju 77 minuter att bli klar och då har jag ändå det på kortprogram. Fatta vilken tid det tar. Min tanke var att jag skulle styrketräna samtidigt men ni vet hur det är. Ibland är tanken långt ifrån handlingen, hehe. Slutade med att jag rakade mina ben och läste en bok istället. Skulle egentligen också ha bakat min kladdkaka som jag nu har snackat om i flera dagar men saken är den att om jag gör kakan så bara måste jag äta upp hela. Tror det är lite av en tvångstanke. Och då blir man mätt och illamående. Nej man kan inte spara till nästa dag. Det bästa hade varit att ha någon att äta den med men som ändå bara äter lite eftersom jag vill ha mest. Hmm, känner jag en sådan person..? Mycket tveksamt. Får se när jag gör kakan. Klarade dessutom att inte äta något socker alls igår, fy fan vad jag är bra!



R: Men om du flyttar så får vi väl helt enkelt börja brevväxla.

Jag: Emm..det finns något som heter msn?

R: Oj, just det ja!


HAHA välkommen till 2009 Ralph ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHAHA! Jag gillar den konversationen! Men brev är mer personligt. Msn borde skjutas!

Postat av: Anonym

Meh Lollo! En äkta romantiker tar inget över msn, brev is the shit! Och som den otroliga romantiker jag är så söker jag nu brevväxlings kompis, någon frivillig? ^^

2009-07-23 @ 21:53:10
Postat av: Tobbe

Humf, av någon oförklarlig anledning kom inte mitt namn med:(

2009-07-23 @ 21:55:32
Postat av: Camilla

Hahaha Tobbe!

2009-07-24 @ 22:41:53
URL: http://allittakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback