A smile in you pretty face.

Tisdag den 2:a juni innebär Polhems bal. För ett år sen, då var det jag som gick på balen och hade studenten om en vecka. Det innebar riktigt mycket stirr och riktigt mycket skratt och hade jag fått göra om det hade jag gjort det helt klart! Det var värt varenda stirrig sekund. Jag ska åka till Lund direkt efter jobbet och leka fotograf, här ska fotas! Hoppas ni får en underbar dag mina vänner, den kommer bli super och ni kommer vara så snygga. Goosh! Haha, kom och tänka på att jag har nog aldrig har fått så mycket uppmärksamhet som under baldagen..min klänning stack ut ganska mycket om man säger så, fast på ett positivt sätt! =) Eller jo förresten...när jag satt i rullstol fick jag nog lika mycket uppmärksamhet om jag tänker efter. Jaja, på mitt bröllop ska jag uppnå den uppmärksamheten igen.


Balen på slottet när hon mötte sin prins...drömma kan man ju alltid göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback