Finns det något gulligare än när en häst kliar sig på örat med bakbenet?

Imorgon lämnar jag tonåren!! Eller för att vara exakt om 4 timmar och  37 minuter, hihi. Ska bli kul. Egentligen lär det väl inte vara någon skillnad jämfört med nu mer än att man kan handla på Systemet  men det känns mer vuxet att säga att man är 20, jepp lite mer vuxenpoäng där i alla fall. Fast hur vuxen vill man egentligen bli? När går man över gränsen över att inte vilja bli äldre? Äe, sluta nu att tänka Louise.

Nu är alla studentpresenter inhandlade utom en men den får jag ta senare. Och jag hittade äntligen ett par chinos som jag kan ha så kan jag även vara snygg på studenten, jippi! =P Ajja nu ska jag leta drinkar till imorgon, tror inte alla uppskattar min Screw Driver så får försöka hitta något anant smaskigt utan kolsyra. Mmm...Dooleys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback