I would do anything for love, but I won't do that.

Snörvel, snörvel. Jepp, min förkylning har ju inte blivit bättre eftersom jag fortsätter med att vara ute och ränna på nätterna =P Jaja, lite förkylning och hosta har väl ingen dött av. Bara inte så roligt att träna med men vad ska man göra? Det är inte så att hästarna motionerar sig själva direkt.

Kusses studentfest igår var så grym! Shit alltså. Härliga människor och god mat, I love! När jag kommer hem upptäcker jag att jag har glömt hela min väska där med allt smink och min plånbok, SUCK. Det blir att köra och hämta den snarast då jag inte vill se ut som ett lik ikväll. En timmes bilfärd dit och en timmes bilfärd hem. Just wonderful! Ajja får i alla fall krama om min kusin igen innan han flyttar, alltid något.

There is no words who can last forever
But the feelings can
At least I thought so
But my emotions betrade me




Grattis! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-06-13 @ 21:15:25
Postat av: pernilla

vi kämpar tsm!<33

2009-06-13 @ 21:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback