It doesn't matter if it's wrong or right.

Ursäkta min extremt dåliga uppdatering! Så blir det när man är ledig, då lägger jag inte mycket tid framför datan. Men lite uppdatering från midsommar och framåt ska ni få. I fredags följde jag med lite folk på Möllan, tog 4 Francisco på en timme, mmm gott! Och ja, sen var jag speedad! Haha. Det var den uppdateringen det. Mer får ni icke veta. Nu ska jag gå en promenad och sen är det grillning på Bo1, gott. Funderar på om det blir stektkorv, eller grillad kanske man säger?, potatis sallad och ketchup..jepp så får det bli! Sen ska jag planera den kommande veckan. Måste ju åka på någon liten minisemester i alla fall!

Ha en trevlig kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback