Life is to short to wondering about the past.

Och så var det höst igen. Nej, inte riktigt men det känns i alla fall som det. På detta regn och rusk väder har jag också åkt på en dunder förkylning! Suck, inte att leka med. Man ska inte vara ute och ränna på nätterna helt enkelt. Idag tar kusse studenten, grattis! Ska bli riktigt kul att träffa mina bonnakompisar, var alldeles för länge sen. När jag tänker tillbaka då jag och en kompis festade med dem ganska ofta, får det mig att le. Alltid lika galet och jag mådde alltid lika bra efter att ha umgåtts med dem människorna. Jag ska också bo på landet när jag blir stor! Det är då en sak som är säker.


För en liten stund sitter jag och drömmer mig bort. Tittar på hästarbeten utomlands. Hur coolt hade inte det varit? Kombinera språk, hästar, nya människor, nytt land och spännande äventyr. Ju mer jag tänker på det desto mer intresserad blir jag av det. Hmm..söka kan man ju alltid göra och Alpha kan ju alltid följa med. JA, jag tror banne mig jag ska göra det. Studierna kan vänta. Hittade också ett ställe där man hade ett rum med havsutsikt. Stall + havsutsikt = kan det bli bättre?! Jag får ta mig en ordentlig funderare över detta känner jag.


 


Jag och Emili- Studenten 09


 


Kommentarer
Postat av: pernilla

vi behöver verkligen träffas snart! det är viktigt. kan jag hänga med till alpha på söndag?? :) puss<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback