Life when it's good.

Min mamma kommer in klockan nio och säger med lite panik i rösten "Louise, är du vaken? Har du inte försovit dig till tävlingen?" Men nope det har jag icke, för vet ni vad? Jag har sovmorgon! Hur ofta händer det när det är tävling? Inte särskilt ofta. Tävlings arrangörerna har valt att ha alla unghästklasserna först idag, 130 starter, så för mig blev det sovmorgon. Då kanske jag hinner vakna till liv på hästryggen idag då ;) hehe Egentligen gillar jag bäst att åka tidigt på morognen för det är lite segt och gå och vänta och man vet ju inte riktigt hur långt dem har kommit och så. Men jag tänker att man får liksom "gilla läget" så då gör jag det. Jepp, önska mig lycka till för nu bär det av!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till<3

2009-06-27 @ 12:55:19
Postat av: pernilla

lycka till! de kmr gå skitbra! :D:D<33

Postat av: Ullis

hur gick de ? :)<3

2009-06-27 @ 21:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback