Living my life

Vad ska man säga? Om jag säger att jag har haft en hel underbar helg så är det ingen underdrift. Vill bara understryka underbar! Tack alla mina vänner för dem fina smsen på min födelsedag och TACK för jag fick den bästa födelsedagen någonsin! Kvällen började med tjejmiddag och sen kom några killkompisar och då blev det förfest och sen blev det utgång på det älskade Slagt huset;) hehe. När vi kom in gick vi direkt till RNB-golvet, ställde oss och dansade på miniscenen, 5 minuter senare stog vi i baren och blev bjudna på dyr champagne! Haha, rätt bra gjort av oss tjejer måste jag påstå. Hur vet man att man har varit på Slagt alldeles för länge? Jo, det ska jag tala om för dig. När dem stänger av musiken och man blir utdragen från dansgolvet, då har man varit det för länge. Vi hämtade våra saker och gick ut till taxibilarna. Jag var så trött i mina ben att jag satte mig raklång på marken och bara skrattade. Folk måste trott att jag var störd, men vad gör det? Jag hade den bästa födelsedagen någonsin och jag var lycklig. Det är det som räknas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback