Mina chinos måste tvättas.

Då jag antar att dem flesta av mina läsare har Facebook så kan jag väl lika gärna skriva det här. Jepp, I'm in a relationship (Jag vet att Camilla dör av skratt, INTERNT).  Kommer dock hålla det utanför bloggen då det är min ensak om vad som händer och sker. Men är jag kär? Ja. Är jag lycklig? Ja. Weiiiiiiiiiiii! Hihi. Okej, lite fjolligt men va fan jag e kär =)

Idag, jepp klockan har passerat 00 så idag är det måndag, så ska jag göra mig blond igen (weiiii) sen har jag en lucka på två timmar då jag täntke sola ryggen eftersom den är kritvit jämfört med framsidan..och sen har jag programridning i Flyinge inför Knock-outen. Hur jag ska kunna vara där klockan fem när min mamma slutar klockan fem är ett mysterium som behöver lösas..gaah kan jag bara inte köra själv liksom? Nej, jag måste öva först.. SHIT! Kom på att jag inte har pluggat programmet. Det får jag göra imorgon i min lucka. Jepp!



Kommentarer
Postat av: Ida Ståhl

Oj, jisses, det gick kvickt från den ena till den andra denna gången! Hoppas han gör dig glad för det rä du värd :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback