No one can put the words on you lips.

De två ställena jag verkligen älskar att vara på är i stallet och vid havet. De båda har så härlig atmosfär och jag infinner mig i ett inre lugn. Känns lite som om man kommer bort från verkligheten och får andas ut. Stallet bara är underbart i sig själv, hästarna, doften, ja allt. Att skritta ut en sväng och bara titta sig omkring till att galoppera i hög fart så vinden viner och tårarna faller, är underbart. Ville aldrig att galoppsträckan skulle ta slut. Senare på kvällen åkte jag till stranden och bara satt under en filt och tittade ut över det öppna och stora havet. Många kanske det skrämmer, att havet är så stort. Men för mig ser jag bara det som att det finns tusen möjligheter om vad man kan göra och vill med sitt liv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback