Våga chansa, våga vinna.

God morgon, god morgon hör hur fåglarna kvittrar! Haha, ja, jag är glad idag. Fy fan vilken bra dag jag hade igår! Jag är grym! Åh, det känns underbart. Som en tung börda har lättat från mitt bröst och jag bara skrattar och ler. Det var cirka åtta månader sen jag kände såhär. Jag kan inte beskriva känslan mer än att säga att den är underbar. När jag cyklade hem från Flisa och Alpha igår på kvällen så satt jag och garvade hela vägen hem och fick ont i mina smilegropar, haha.  Och tänkte "Shit vad löjlig jag är egentligen som sitter här och flinar och skrattar för mig själv" men sen tänkte jag efter att nä det är inte ett dugg löjligt. Jag förtjänar att vara glad och lycklig! Vad är det som har hänt? Varför svävar jag på moln? Det har hänt mycket runt omkring men tillexempel igår så trivdes jag på jobbet, det är så mycket roligare då än när man har en klump i magen och inte vill gå dit, sen åt jag glass med en nära vän och bara låg och slappade i gräset. Efter det åkte jag till Flisa och Alpha och tog hand om Alpha och sen hoppade jag Flisa och det gick SUPER!! Hoppade 1,30 coolt va? Vi kan om vi ger oss sjutton på det! Plus att jag skärpte till mig och gjorde en sak som jag inte brukar göra. Vad säger jag inte för det är hemligt =P Men bara det ATT jag gjorde det, bra Louise du kan klara allt! Så nu ska jag sväva på moln i minst två veckor! Plus att jag har så underbara människor runt mig, ni har hjärtan av guld.




Kommentarer
Postat av: pernilla

gött med 1.30! :D hur mår corre?? :( får jag nt träffa lilla söta alpha snart?? :) <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback