What I have in my mind, is you.

Egentligen tycker jag bäst om såhär dagen innan man går på semester eller dagen innan man gick på sommarlov. Då vet man att det inte är så mycket kvar och att det inte spelar någon större roll vad man gör under dagen. När semestern eller sommarlovet har börjat så går det bara med en ilande fart och sen är det över och back to reality. Jaja, inte mycket att göra åt. Jag tänker i alla fall unna mig den dyra snabbmaten med ekologiska köttbullar idag, mums!


Midsommar på fredag och jag antar att jag inte behöver skriva vad jag tycker om det..det är en "högtid". Så det tänker jag inte göra heller men vilket fall så kommer det bli trevligt. Har lite olika alternativ, kanske slutar upp med att jag sitter hemma själv och käkar jordgubbar med socker på och ser på film. Ja, det lät faktiskt mysigt det med. Eller så går jag på fest eller middag eller grillning. Vi får väl se!



Texten skär in i mitt huvud och i mitt hjärta

Det var det värsta text jag någonsin har läst

Jag hade aldrig förlåtit mig själv om det hade hänt, aldrig någonsin

Det fick mig att inse att varje dag är en gåva, även när det kan kännas för jävligt

Inget är för givet

Utan dig skulle jag inte klara mig

Du får aldrig låta det hända, aldrig någonsin

Det finns alltid något att leva för

Jag kommer alltid att finnas för dig, det vet du

Du är min vän som jag älskar så högt på denna jord



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback