You don't have to be apart of the problem I just need a second chance.

Mitt och Camillas motto: "Låt den rätta komma in"
Då har man varit på donken för fjärde dagen i rad idag då, gött! Dock tappade jag min specialhamburgare på marken efter två tuggor vilket inte var okej! Men lugn, jag hade såklart en till. Hihi. Måste poängtera att BK är godare men att jag lackar på deras ketchup. Dels är det Heinz, usch, och dels har dem bara ketchup i små påsar. Fatta hur många det går åt då, minst två på varje hamburgare plus minst fem till pommesen..det blir ungefär 13 stycken påsar. Jobbigt. Okej jag ska sluta att snacka om hamburgare nu, det gör mig hungrig!

På onsdag åker jag och Camilla till min mormor, ett hus ute i skogen i Småland. Isolerade från omvärlden, bara känna och leva. Det kommer bli perfekt,





Jag kan inte göra mer än att säga förlåt.







Kommentarer
Postat av: pernilla

men hallå? hur länge ska ni va där? du kommer vara så saknad här då:O :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback