Brännt kalorier för en månad framåt

Vilken helg! Helg innebär för dem flesta att ta det lite extra lugnt men för mig innebär det att utnyttja all den lediga tiden jag har till max. Lördagen började med att jag vaknade klockan sex och en timme senare så övningskörde jag, sjukt satsigt måste jag säga. När klockan var åtta kommer jag på, mitt i stressen, att jag har ju inte fått mina nya vita ridbyxor än! (oops att inte ha tänkt på det innan) Men som tur är har jag min ängel Carro så jag kunde låna hennes. Åkte till Lund och "tävlade". Förutom att Umka blev riktigt rädd och fick panik när några idioter gick i vattengraven och jag höll på att flyga av så gick det riktigt bra! NU är dem allra första rundorna avklarade så nu kanske jag inte är lika nervös nästa gång. Men jag är verkligen supernöjd.

I alla fall så var dem ju en aning sega i Lund så allt blev helt sent. När jag kom tillbaka till stallet hade jag en kvart på mig att göra iordning Umka för att sedan åka direkt till Flisa och åka med henne på dressyrträning. Kom hem vid halv åtta och då var jag redan helt död. Men nejnej här ska jag inte vila, här var det förfest och sen utgång som gällde. Kännde att min kropp var typ ett vrak redan då och värre blev det. Festade hela natten och kom väl i säng vid sex eller något. Klockan tio var det stirr igen, jag skulle ju träna två hästar idag för en dressyrtränare. Inte mycket att be för. Upp, till stallet, till träningen som förresn gick RIKTIGT bra i slutet! Shit vilket swung vi fick till det. Dressyrtävling nästa tack!

Hemma, sova en timme, stack och åt pizza med Hanna och Pernilla och nu sitter jag här. Mina ben, rumpa, rygg och mage värker som sjutton. Ja, jag e helt död efter denna helgen men vet ni vad det bästa av allt är? JO, fast  jag sitter här med knappt halvöppna ögon så finns det ett leende på läpparna. Jag har haft en ritkigt bra helg.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Det kan aldrig bli dåligt med ens bästa vänner =)

Postat av: Hanna

Pizza=D=D<33

2009-03-09 @ 00:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback