Bye Bye

Då var man inte blond längre då. Jepp, du läste helt rätt Jag är inte blond längre!! Vem hade kunnat tro att jag skulle göra en radikal förändring? Ja, inte var det jag i alla fall och allra minst Jullan som jag lurade rejält, hehe. Färgen skulle bli brun men just nu tycker jag att det mer ser ut att vara svart blandat med rött..mn efter några tvättar rättar det förhoppningsvis till sig. Får väl se hur länge jag står ut med denna färgen, annars får jag väl färga tillbaka det. Men det är en sak som är säker då i alla fall, jag kommer ju inte gå till min vanliga frisör då! Hur stabilt låter det att man typ är rädd för sin frisör? Inte särskilt men det är så det är.


Brunett = Hett, i alla fall Rachel Bilson

Kommentarer
Postat av: Camilla

I bet you look beautiful! =)

Postat av: Carro

Vart har du bilden på detta? Jag vill ju se!!!

2009-03-05 @ 00:10:58
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/
Postat av: Ullis

Det blev ju skit fint/snyggt! :D<3

2009-03-07 @ 21:20:02
URL: http://coldasiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback