Det räcker inte

Jag har kommit fram till vilken utbildning jag vill gå. Coolt va?! Jepp. Jag vill gå civilingenjör med inriktning industriell ekonomi. Då får jag matte, fysik, ekonomi och ledarskap, allt i ett. Perfekt! Exakt det jag vill. Bra Louise, du har kommit fram till vad du vill. Men då återstår det ju bara att komma in. Just det ja, det är där problemet ligger nu. I Lund är det riktigt högt, högre än i Stockholm, vilket är helt sjukt men det är så läget är. Men i Umeå var det lågt så där skulle jag kunna komma in utan några problem. Men Umeå? Finns i ju för sig i Göteborg också men där stod inte var intagningen var. Högskoleprovet är min chans, storsatsning från min sida på lördag dårå. Försöka kan man i alla fall göra. Det är i alla fall en bit på vägen att tro att jag vet vad jag vill bli. Och det är ju alltid något =)



Kommentarer
Postat av: Ida Ståhl

Allt är högre i Lund än i Sthlm, halå lund är sveriges studentstad! Good luck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback