Ett stort utval

Jag har konstaterat att det finns så grymt många bloggar. Så många tankar och känslor som skrivs ner. Vad gjorde människor när bloggandet inte fanns? Gömde dem då sina känslor inom sig eller tog ut dem på andra sätt istället för att skriva ner dem? Jag själv har skrivit dagbok i flera år så jag mina tankar och känslor har fått komma ut ändå. Och det hjälper, det hjälper att skriva ner det. Då är det liksom bekräftat. Ja, det är såhär jag känner och nu har jag fått det ur mig. Sen kan man ta tag i om man ska göra något åt det eller inte.


Sen finns det ju olika bloggar, vad man skriver om och så. Vissa skriver om sina starka åsikter och gör en debatt av det. Andra skriver om sina smockfulla garderober som bara blir större och större. Sen finns det dem som skriver om sin vardag och sina tankar och känslor. Jag är nog mer den där tredje personen. Visst jag hade också velat skriva om mitt mode och mina kläder, om jag nu hade haft en fett plånbok med riktigt mycket pengar i. Då skulle jag kanske följt modetrenden mer, vem vet? Men så är inte fallet så jag nöjer mig med att skriva om min vardag, mina tankar och känslor.
 


Vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback