Give me friday!

Jag ser verkligen fram emot helgen. Det börjar på fredag med Emilis 20 års middag, ska bli riktigt trevligt. Dock är jag seg med presenten, som vanligt, men jag vill ju att det ska bli något riktigt speciellt till någon man har känt nästan hela sitt liv. Så det blir nog ett kort med en text "du får något bra när jag kommer på något". Lite tråkigt kanske men det är bättre att hon får något ordentligt lite senare när jag väl vet vad än att slänga ut massa pengar på något som hon kanske inte alls vill ha. Att hon fyllde år den 9 februari..det hör inte hit.


På lördagen ska jag och Umka ha vår första "hopptävling", spännande!! Är riktigt förväntansfull. Efter det så är det dressyrträning för Maria på Flisa och på kvällen/natten blir det festa med några nära kompisar. Bara sheka loss och ha kul, jag längtar. Söndagen innebär hårdträning. Dressyrträning igen med Flisa och även med Fly me. Kan bli intressant och se hur mycket energi den ponnyn har på ett annat ställe. Ja, en förhoppningsvis riktigt kul helg ser jag fram emot nu!



Ååååh goooooooooooooooooott!


 


Kommentarer
Postat av: Camilla

VI SKA HA FEDEFUUUUUUUUN!

Postat av: Lollo

Haha du har ju redan spanat in ditt offer;)

2009-03-05 @ 13:03:07
Postat av: Camilla

Vad har jag!? Haha

2009-03-05 @ 15:45:46
URL: http://neverthink.devote.se
Postat av: Lollo

Du vet mycket väl vad jag talar om mannen;)

2009-03-05 @ 21:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback