I can walk a 1000 miles to be with you

Då var veckans hoppträningar avklarade och jag ser fram emot helgens tävling med dem båda. I tisdags hoppade jag Flisa hemma och det gick riktigt bra. Dock blir Anneli, ägaren, lite nervös och knappt vågar titta när det blir lite högre. När räcket låg på 1,20 fick hon nog och blundade. Haha, jag vet inte men det påverkar mig nog typ positivt när hon blir nervös för då blir jag ännu mer bestämd att vi ska klara det. Och det gjorde vi =) Sen var det hoppning hemma med Umka igår med pelhambett. Jag blir helt nervös att jag ska råka dra henne i munnen om vi kommer fel och eftersom bettet är ganksa starkt så blir jag rädd att skada henne. Men jag måste sluta oroa mig, det är lugnt. När vi väl får igång galoppen kan vi hoppa hus! Mina duktiga små hopphästar. Förresten kom jag och Flisa med i Flyinges Knock-out lag i dressyren! Spännande. Kände dock att det behövs lite hårdträning innan det.

Hade en helt jäkla störd dröm i natt. Innan har jag ändå trott lite halvt på att drömmar har någon betydelse, antingen för något som kommer hända eller om man bearbetar något. Men när det blir helt utflippade drömmar, vad ska man då tro? Ijuför sig är hjärnan utflippad så kanske inte så konstigt ändå. Äe jag vet inte.



Jag och Umka

Kommentarer
Postat av: perniillaa

KNOCK OUT I DRESSYR!?!?!?! :o:o:o: :D:D:D:D:D:D:D guuuuuuuuud va roligt! grattis!! <3 1.20 me flisa? :D de e gött! då blir det kanske klippan i höst? helst utan flugor o sparkar ;)

2009-03-19 @ 18:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback