Just run

Jag älskar verkligen att springa, det är något av det bästa jag vet. Att bara få ta ut alla sina krafter, slippa tänka, höra pulsen slå fortare och fortare. Ja, det är underbart. Har dock inte kunnat springa på två år efter min skada. Men i alla fall så har jag väl ändå varit rätt grym när jag har sprungit, inget underbarn men rätt bra ändå. I alla fall nu kommer jag till poängen i det hela. Jag har hittat en spring tävling på Internet. Inte vilket springtävling som helst utan ett lopp på 100 meter med högklackat! Haha, ja jag är helt seriös. Det finns olika deltävlingar runt om i landet och sen en stor final i Stockholm. Coolt va? Det bästa av allt är priset som är hundra tusen kronor! Hade inte varit helt fel det inte. Dem enda kraven är att man ska vara över 18 år och ha minst 7 cm klackar på fötterna, sen är det bara till att kuta. Jepp, jag ska anmäla mig.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Heja lollo heja lollo=D<4

2009-03-09 @ 12:20:18
Postat av: Hanna

<3*

2009-03-09 @ 12:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback