Kom igen hjärna, tänk.

Då var det snart helg igen, gött! Dock inte lika gött att jag är sjuk och får ställa in middagen ikväll med sekreterarna. Inte mycket att göra åt men hade sett fram emot det, men men. Imorgon är det dags för högskoleprovet. Sitter och pluggar lite nu till det. Vad har hänt med mina matte kunskaper undrar jag då? Känner mig så sjukt ringrostig så det är hemkst. Frågan är om jag ens hade klarat ett Matte A prov i dagens läge, knappt faktiskt. DÅ är det riktigt illa. Så ni förstår situationen. Men med en hjärna som går på högvarv och kommer igång ordentligt och med tur så ska väl det också gå vägen med hela provet, förhoppningsvis. Ska ringa Gästis snart och boka ett bord till imorgon, om ni inte har provat det nu när det är renoverat kan jag rekomendera det starkt! Mysigt ställe, god mat och snabbt går det. Haha lät det som smygreklam eller vad? Jaja. Söndag = Bauhaus, jippi...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ska ni ut och uta? Mysigt! Tråkigt att du är sjuk. Lycka till imorgon vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback