Min röda Ford

I natt klockan två fick jag se min alldeles egen bil. Dock har jag absolut inget minne av att jag gick upp och tittade på den men det gjorde jag tydligen. Lite läskigt att jag inte kommer ihåg det alls. Men vilket fall så har jag fått en bil! Weeii. Som kan dra 1510 kg på B-körkort, perfekt! Färgen kanske inte är underbar men nu ska jag inte klaga. Den är i alla fall inte grön eller gul så =)


Camillas riktigt roliga kommentar igår: "Alltså vad f*n har vi gett oss in på egentligen?!"

Haha klockren. Och jag har absolut inget bra svar på det men jag kan ju säga att jag också har ångest på hög nivå. Men med våra svarta sopsäckar över kroppen, kanske över huvudet också?, om vi sitter som iglar på varandra och med lita sprit i kroppen så ska det nog lösa sig min vän!



 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Den var ju tjusig!



Och du, mitt hjärta går i 110 just nu. Fy.

Postat av: Anonym

Vad fin Mucho!! Har det hänt något? Nu får vi ta och snacka :P

2009-03-31 @ 20:02:52
Postat av: perniillaa

Fy fan vad snygg!! :D då kör du själv till nästa tävling dårå?? ;P kommer du o kollar när vi tävlar på lördag, eller du e bakis då? ;) <33

2009-03-31 @ 22:01:32
Postat av: Lollo

Tack för kommentarerna om bilen=)

Och Camilla, det gör mitt med kan jag tala om!!

Vi snackar om allt imorgon Muchi=)

Och Pernilla, jaja klarre;) Men att titta på tävlingen på söndag gör jag nog tyvärr inte, känner att jag kommer vara ett vrak då =P men nästa gång så!<3

2009-04-01 @ 09:01:02
URL: http://loouuiisee.blogg.se/
Postat av: perniillaa

jahaja... de va ju synd, ja o sally kommer ju äga ut alla! ;D jahapp. men vi måste ses snart, okej?? <33

2009-04-01 @ 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback