Mmm Marabou

Nu har jag klarat det i två dagar! Jepp, att inte äta choklad. Har ätit choklad varje dag i över tre månader men nu får det vara nog. Det är varken bra för kroppen eller plånboken och det går faktiskt förvånansvärt bra! Igår fick jag stor abstinens men jag klarade det. Ger jag mig bara sjutton på att jag ska klara någonting så gör jag det. Men på lördag, då ska det frossas till max (tycker det är lika roligt varje gång och skriva max, tänk dem som heter Max. Här ska det frossas till Max. Haha det är nog bara jag som tycker det är riktigt kul. Men ändå!) Måste ju ha en dag i veckan då man frossar loss och kan äta hur mycket onyttigt som helst. Känner mig som en litet barn igen, "endast godis på lördag". Men det är så det får bli. Ligger dock en Marabou på mitt skrivbord och bara väntar på att få bli uppäten..."Nej Louise, nej! På lördag"


Varför ska det vara så gooottt?!
Eller rättaresagt: Varför ska det vara så onyttigt?!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är inte bara du som tänker på det. Med Max alltså. Faktiskt skitkul! :P

Postat av: Lollo

Haha det är klockrent ju;) Maxat värre! HAHAHA. Torrt, jag vet:)

2009-03-18 @ 16:16:34
Postat av: Camilla

HAHAHAH sluta!

2009-03-18 @ 18:25:25
URL: http://neverthink.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback