My own Love story

Fredag, yes! Efter jobbet tänkte jag ta en liten tripp till det nya shoppingcentret entré och se vad dem har at erbjuda. Hoppas dem kan förnya min garderob lite i alla fall. När jag har spenderat lite pengar och förhoppningsvis är nöjd med mina inköp så bär det av till Lund för att ha myskväll med några av mina närmaste tjejkompisar. Ska bli riktigt kul! På lördag skulle jag egentligen ta en liten tur i bokskogen med Fly me men jag fick en extra tid på Bauhaus som jag är tvungen att ta. Jippi! Blir en liten övningskörningstur i Landskrona sen, ska ju köra upp där så känner att det är på tiden att börja hitta lite på gatorna där. Hoppas bara inte att mitt knä knackar till varje gång jag trycker på kopplingen. Då bryter jag ihop. På kvällen blir det fetttaaaa med Jullan! MARABOU!!!! Mmm gott, det vattnas redan i min mun. Söndag = En hel tävlingsdag, hoppas på fint väder! Och på kvällen ska jag gå på någon opera sak där Emili ska vara med. Ja, vad gör man inte för sina vänner? Men det kan nog bli intressant det. Ha en trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback