Nu får det vara nog

Igår morse var det strålande väder och jag använde mina nya vårskor. "Äntligen är våren är på väg" tänkte jag. Tänkte att i ju med att det är så fint väder så passar jag på att uträtta massa ärenden nu under dagen och så hoppar jag Umka först och rider ut med Flisa på kvällen, det är ju säkert varmt i luften då med. Under dagen började det mulna lite, men så länge det är uppehållsväder så gör dig mig inte så jättemycket. Så länge det inte blåser eller kommer något ner från skyn så är det helt okej faktiskt. Gjorde klar Umka och gick utanför stallet för att börja rida. DÅ började det att snöa! Wiiiee liksom. Min vanliga tur där. Och värre blev det....och värre. Fick rida ut Flisa ändå på kvällen i halvsnöstorm. Yes, vilket väder! Jag som älskar snö så mycket liksom. Det är vid sådana här tillfällen man undrar varför man inte valde en inomhussport?! Nu e jag trött på detta väder. Ge mig sol och sommar tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback