A little smile on her lips

Det var riktigt underbart, som en tyngd lättade från mitt bröst. Träningen igår med Umka gick super super super!! Har aldrig känt henne så här fin. Äntligen, äntligen är vi påväg tillbaka. Det var en sån underbar känsla, det kom glädjetårar.


Denna vecka har jag jättemycket att göra. Hur jag ska hinna med allting återstår att se. Jag ska hämta en ny mobil då min gamla har gått i sönder tre gånger, den var i ju för sig inte så vacker och inget vidare bra heller men allt som finns i den vill jag ju ha liksom. Men va sjutton jag får en ny mobil, inget att klaga över =) Sen så verkligen MÅSTE jag hitta kläder denna vecka plus studentpresenter. Tänkte dra en sväng till Nova på onsdag och en sväng till Väla på lördag med mina mostrar, trevligt trevligt. Sen hade jag tänkt och träna dressyr, hoppträna och göra ett besök hem till Sarah och kolla på hennes lilla häst. Jepp, jag jobbar sex dagar denna vecka. Någon som vill planera min vecka med ett schema över varje minut? Glöm inte Alpha alla dagar också, som nu mera kallas Affi. Gulligt va?



Jag och Umka <3

Kommentarer
Postat av: Milica

Hej, vad gör du ?

Postat av: Camilla

HÖR AV DIG PÅ ONSDAG!

2009-05-25 @ 12:55:51
URL: http://neverthink.devote.se
Postat av: pernilla

glöm nt att du o ja ska hitta på nåt också :P tack för att du finns, lollo<33

2009-05-25 @ 17:48:16
URL: http://vvibb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback