Allting är inte alltid svart eller vit. Det finns även en gråskala.

Då var man tillbaka på jobbet från Ystad, närmare bestämt Ystad Saltsjöbad. När jag hade fått min rumsnyckel gick jag direkt upp till rummet och öppnade dörren. Då möts jag av så fin havsutsikt så jag nästan tappade andan. Sprang fram till dörren, öppnade den och kände vinden slå emot mitt hår och jag kände doften av havet. Det lät som om det var hämtat ur en film men det var verkligen helt perfekt! Dessutom hade jag en alldeles egen dubbelsäng med gosiga kuddar som jag kunde krypa ner i. När jag blir stor och köper min hästgård ska den ligga vid havet. Havet har en sådan lugnande inverkan på mig. Men tro inte att allt var frid och fröjd, nej nej. Jag var hungrig konstant och tror du det var någon mat jag tyckte om? Nej. Så det fick bli att äta ur minibaren som var svinit dyrt men vad gör man inte för sin hunger liksom? Något häftigt jag kan berätta är att hotellet hade tre av Carolina Gynnings tavlor och vet du vad? Givetvis var jag tvungen att röra lite på den ena så jag får lite kändis status. Jepp, jag Louise har rört en av hennes tavlor.




Säger jag att jag mår bra, då är det fel.

Säger jag att jag mår dåligt, då är det fel.

Om jag säger att jag mår bra men det känns för jävligt.

Är det okej då?




Mitt rum

Carloina Gynnings konstvärk, som jag har petat på i det vänstra hörnet


 


Tavlan på mitt rum såg ut så..jag förstår mig inte på konst.


 


Den UNDERBARA utsikten från mitt rum.

Kommentarer
Postat av: Ida Ståhl

Du är störd, kändis status ;)

Postat av: pernilla

Känns som att jag också kunde bott där i typ en vecka, eller en månad:P förlåt för att jag inte följer med imon, men det är uteritt och ludde var ledig, ja har inte ridit honom på ett halvår så jag vill verkligen följa med. O jag resonerade så här att jag har varit med på i princip alla dina tävlingar sen vi lärde känns varandra. Så därför får du klara dig utan mig imon, men jag lovar att jag ska tänka på dig! <33

2009-05-16 @ 18:44:18
URL: http://vvibb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback