Bacause of you

Då var det jobbhelg igen då. Tror jag har jobbat nio helger i rad eller något sådant men efter jag har jobbat denna helgen har jag fem veckors frihet på helgen, weiii!! Åh, vad det ska bli skönt. Jag måste dock säga till mig själv ordentligt att jag INTE ska ta några extra pass på Bauhaus, nej Louise. Hör ofta min röst säga "ja" innan jag har tänkt efter att det skulle bli ett klart "nej". Men nu får det vara slut på det helt enkelt. Ledig, det ska jag vara.


I ju med att mitt hår är riktig katastrof så tänkte jag att då får jag väl kompensera med lite nya snygga kläder. Så jag var ute en sväng igår i affärerna. Tror ni jag hittade det jag behöver? Så klart inte det nej. Hittade en skjorta, den var riktigt fin men jag behöver mera! Fyller ju snart år sen ska några kompisar ha en stor 20 års fest och sen är det ju studentskivorna. Jag MÅSTE hitta kläder till detta. Får ut och leta nästa helg.

 


Klänning från asos.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback