Dancing in the moonlight.

Ni vet när man har en sådan där känsla att det kommer lösa sig? Ja, vilket fall så har jag en sådan känsla nu. Hur det än blir så kommer det att lösa sig. Känns riktigt skönt då jag alltid går och grubblar hit och dit på saker jag inte ens borde lägga en tanke på egentligen men det är sådan jag är. Funderaren nummer 1. Men inte idag, idag ska jag bara tänka på sånt jag vill.


Eventuellt blir det att jag kommer jobba elva dagar i streck denna vecka också. Varje dag när jag vaknar upp tänker jag: "Alltså hur pallar jag? Kanske borde jag prioritera lite fritid också?" Men sen när jag väl är inne i jobbet så brukar det gå ganska fort och jag tänker att till hösten så kommer jag ändå inte kunna jobba på vardagarna. Så jag jobbar som en idiot nu och i sommar och sen blir det plugg. Sen har jag ju snart min semester också och DÅ ska jag slappa, slappa som aldrig förr. Eller nää slappa lät tråkigt. Ska passa på och göra utflykter hit och dit. Men sovmorgon, det ska jag minsann ha!


Kommentarer
Postat av: Camilla

DU SKA RESA MED MOI!

Postat av: pernilla

när du har semester så måste vi hitta på nåt! tack för igår, du e bäst<33

2009-05-04 @ 18:32:14
URL: http://vvibb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback