Det finns många dörrar att öppna.

Jag brukar vara riktigt kass på det där med födelsedagar. Jag menar visst jag säger grattis och skickar något sms eller ringer men liksom inte mer än så. Men nu får det banne mig bli ändring på det! Från och med idag ska jag fira mina vänner med pompa och ståt och ni som redan har fyllt år, oroa er inte det kommer något speciellt till er också. Tyckte det passade bra att börja bli bra på födelsedagar idag då en av mina absolut bästa vänner fyller år idag. Grattis Tobbe! Jag ska se till att du inte kommer att glömma denna speciella dag. Så om du läser detta Tobbe, se fram emot kvällen ;)


I ju med att det är hans dag idag så tänkte jag även passa på att skriva några rader om vår vänskap. För snart fyra år sedan visste jag lite smått bara om vem han var, hade sett han på några bandymatcher men så mycket mer än så visste jag inte. I alla fall så kom han på min fest som jag hade när jag fyllde år och det var då vi blev kompisar. Något jag kommer ihåg från den dagen var att du fick min dåvarande pojkvän att dansa och jag var enormt tacksam, för på mig ville han inte lyssna. Sen den dagen har vi haft mycket kul tillsammans och vi har klarat oss igenom mycket. Det finns många historier med oss som får mig att le och gråta. Men vänner, det kommer vi alltid att vara. Hoppas du får en underbar dag idag min vän, det är du verkligen värd.



Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tack så jätte mycket min vän för en minnesvärd kväll, tacka familjen för allt! Det var super trevligt!:) Kommer inte glömma denna dagen, blommorna var väldigt smickrande när du berätta vad dem stod för! Ja resten står ju i smset, men tack så jättemycket och detta inlägget är by faar mitt favorit inlägg! Minns den festen som om det var igår:)



PUSS

2009-05-19 @ 02:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback