Drop dead beautiful

Om en vecka och 34 minuter kommer jag att stå utanför systemet!

10.00- Jag, utanför systemet med plånboken i högsta hugg och ett enormt leende på läpparna!

Om en vecka 34 minuter och 8 timmar kommer jag ta min första drink.

18.00- Jag smuttar på min första drink, antagligen en scrue driwer..eller sex on the beach..eller shotta lite dooleis...eller varför inte allt i ett? Det kommer bli en låååång natt!

Om en vecka 34 timmar och 15 timmar kommer jag vara riktigt packad, umgås med mina vänner och sheka aaaas!

01.00- Jag hoppar upp och ner på dansgolvet, skrattar och är glad.

Åh, vad jag längtar!!


 

GRYM LÅT!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Trodde aldrig jag skulle säga detta: men FET låt av kobojsarna!!

Postat av: pernilla

de e gött lollo!! :D:D <33

2009-05-31 @ 19:39:45
URL: http://vvibb.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback