Gone tomorrow.

Igår var jag och hämtade ut mitt körkort. Eftersom jag tog fotot i höstas så kom jag inte riktigt ihåg hur det såg ut men trodde att det kunde ju ändå inte vara värre än mitt pass. Okej, där trodde jag nästan fel. Värre kanske det inte var men det var i alla fall inte långt ifrån! Skit också. Det negativa är ju att jag ska ha det i 10 år och jag vet inte om jag ens kan komma in med det på klubbar eller betala med det, för det ser verkligen inte ut som mig. (Får man ju hoppas på i alla fall, annars kan jag ju lika gärna....ja, något). Men jag kan faktiskt också se något positivt i det hela. Ja, det är sant. Jag slipper att släpa runt med mitt otympliga pass i alla fall. Jippi, det var den glada nyheten det.

Så, nu har jag anmält mig till en dressytävling också. En LB:3 a blev det. Nu börjar liksom hoppsäsongen på gräs och jag är inget big fan av det, inte Flisa heller för den delen. Så nu blir det några dressyrtävlingar tills vi hittar en hopptävling på grus. Känns faktiskt som om det kan gå riktigt bra.


Kommentarer
Postat av: pernilla

jaså du ska satsta helhjärtat på dressyr nu?? :P jag hejar på dig till 100 iaf<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback