I can't blame you, but I can't forgive you.

Igår gjorde jag och min moster Susanne en tripp genom skåne, blekinge och småland för att slutligen komma till en hästaffär i Tingsryd, Börjes. Handlade en massa nödvändiga saker och jag är faktiskt riktigt nöjd med mina köp! Jag skärpte till mig och köpte inga onödiga saker fast det var väldigt frestande att köpa ett så fint Kings Land schabrak och en Pikuer regnjacka... Men nej, någon måtta får det vara! Men det var inte det lättaste att komma dit och hem kan jag tala om. På ditvägen fick vi punktering för jag körde på en stor tegelsten som låg på vägen, jaha. Min vanliga tur där liksom. Något hemskt intressant jag fick lära mig är att det finns ett reservdäck i bilen!! Hur coolt är inte det?! Det kom en snubbe och hjälpte oss att fixa det. Tusen tack! Sen fick jag det även bekräftat att jag verkligen inte kan avläsa en karta..tog oss två och en halv timme på vägen hem för jag yrade bort oss (när det brukar ta en och en halv..). Sorry Carro I, det finns inget hopp för mig och orientering ;)


Något annat roligt är att häromdagen fick jag ett mejl. Det får mig att le när jag tänker på det. Det var en i vår mellanstadieklass som hade tagit sig i kragen och skickat ut en inbjudan till alla i klassen och undrade om det inte vore roligt med en reunion. Fatta BALL!! Några har man ju sett då och då och hälsat på men långt ifrån alla. Det skulle vara riktigt roligt och se vad alla gör. Det är ändå 9 år sedan vi träffades sist liksom. Sjukt om man tänker efter. Jag minns fortfarande dagen då man började på högstadiet och allting förändrades. Men som sagt, kul att få träffa gamla kompisar och gamla kärlekar (lägg märke till pluralen där =P) igen. Det var tider när man var liten och bytade varannan vecka vem man var kär i. Haha, detta kan nog bli intressant...


Känner att detta var ett ovanligt urflippat inlägg men men.


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, det finns alltid hopp loys! Jag ska lära dig allt jag kan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback