It's time to open up my eyes.

Idag är det en riktigt härlig dag känner jag. Solen skiner, jag ska få gå hem tidigare från jobbet och idag har jag en söt dag. Så om ni ska se mig någon dag så är det idag;) Hehe. Ska slinga mitt hår idag, sorry min gamla frisör jag pallar inte trycket att vara brunett längre. Efter håret ska jag cykla till Alpha, jepp du läste rätt jag ska cykla. Fint väder och ingen stress, då är det cykling som gäller. Funderar på att försöka stå upp hela vägen..Eller nej, det tanken försvann snabbt igen. Behöver inte överdriva det fysiska. Fast med tanke på allt gott som ska ätas idag borde jag överväga att stå upp hela vägen, både fram och tillbaka. När jag kommer hem så finns det tårta, Mums Mums (JAA Camilla jag hittade dem på City Gross!!), chokladbullar, gifflar, ballerina, daim och plopp. Mmm tisdag och ingen träning idag. Fetta på hög nivå! Jo, jag får stå upp hela vägen till Aplha och hem på cykeln om det ska bli någon liten utjämning i det hela. Eller jag skulle typ behöva gå hem och dit. Haha det kan jag ju glömma att jag skulle göra, det blir antagligen bilen..



Kommentarer
Postat av: Camilla

Ska du äta mums mums utan mig!? VAAAAAAA

Postat av: pernilla

jag vill följa med till alpha typ på fredag kväll?? eller söndag? eller båda? ;P om de e okej. förlåt att jag inte har hört av mig och frågat hur det gick på tävlingen, har haft jättedåligt samvete för det. men jag har tyvärr inga pengar på mobilen, som vanligt. iaf, hur gick det?? :) <33

2009-05-19 @ 15:41:42
URL: http://vvibb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback