Just because you're good, it doesn't mean you're right.

Denna helgen har jag fått en ny kompis =) hihi. Jag är en sån person som ändå känner väldigt fort vad jag tycker om en människa, sen kanske det inte alltid är ömsesidigt men det är en helt annan sak. Att känna att man kan öppna upp sig och prata om allt på ett ögonblick är något som inte tillhör min vardag. Men när det känns rätt så varför inte liksom?

Ikväll var jag först hos Umka och typ dog i mina armar efter jag hade gett henne massage. Jag kan tala om att det är typ hundra gånger jobbigare att massera en häst än en männsika!! Shit, säger jag bara. Sen ska man ju helst orka träna också..I alla fall red en sväng och sen var det dags för Alpha. Idag var hon dock inte lika samarbetsvillig i stallet..men sen var hon en ängel när vi var ute och gick. Denna gången hade jag dock kedjegrimskaft och hjälm på mig! Inga fler stegringar på mig här tack.





Kommentarer
Postat av: sus

Hej..Vad kul att du köpt en egen häst. Hur gammal är den och vart har du den uppstallad?

2009-05-11 @ 00:45:12
Postat av: Lollo

Hej! Hon är två och jag har henne i Dalby=)

2009-05-11 @ 10:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback