Mina fyra hjärtan och mina änglar.

Ibland tänker jag "Vad sjutton har jag egentligen gett mig in på?" Det kommer vara hinder och besvär men starka band och många broar kommer att byggas. Det är precis som Sarah sa. "Det här är hästen Lollo, om du ska ha någon så är det Alpha" Jag hoppas och tror verkligen att det är så. Tålamod, tålamod och tålamod, det är det som är nyckelordet. Anmälan till Agriahopppet skulle varit inne förra veckan men där blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men vi satsar på det nästa år istället, jag och Umka. Först ska du bli frisk och sedan ska vi hoppa hus!


Jag vet en klar fördel med att vara vän med mig. Jo, det finns inte en chans att man skulle tycka det är pinsamt att äta mycket för det finns ingen som äter som mig! Hehe, ni som vet, ni vet! Häromdagen käkade jag fyra stora biffar med potatismos för fyra personer. Mums! Fast jag har faktiskt blivit duktig och övergått från 200 gram Marabou chokladkaka varje eftermiddag till två bananer och idag ska jag prova äpple i klyftor, tycker inte om att äta hela äpplen, får ilningar i framtänderna. Jepp, helt onödig fakta jag vet.


Kommentarer
Postat av: pernilla

jag vet flera klara fördelar med att vara kompis med dih! Du ställer alltid upp, lyssnar jättebra, är jätterolig att lyssna på:P, du är hjälpsam och alltid uppmärksam! Du är en riktigt vän, Lollo! <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback