Någonstans finns du

Idag och imorgon ska vi ha planeringsdag på jobbet, i Ystad. Dem ska bygga om hela vårdcentralen så nu töms den på allt och även oss arbetare. Vi ska till internatet på Ystads Saltsjöbad. Ska faktiskt bli riktigt skönt att komma iväg lite, även om det inte är så långt ifrån men ändå liksom. Tror vi ska ha lite grupparbeten och så. Sen får dem som vill ska bada, i en jacuzzi. Inte jag, glöm det! Jag ska ut och gå en sväng istället tänkte jag med två av mina kollegor som också vägrar att bada. Något som jag kunde ha räknat ut innan jag kördehemifrån var att jag skulle glömma min resväska och givetvis gjorde jag också det, i hallen. Jo, men sånt får man räkna med när det gäller mig. Lika förvirrad som vanligt. Fast då får jag ju åka hem och på köpet får jag en extra liten mys stund med Snuffe och det säger man ju inte nej till. Hihi.


Hoppträningen igår gick riktigt bra! Hoppade en hög oxer diagonalt och alla klagade över att det var så svårt och läskigt. Nejnej, det är ju bara till att styra och driva så löser det sig, hehe. Sen skulle vi ha lite "galoppkontroll" mellan små hinder och det var inga problem. Dem flesta fick rycka tag i sina hästar ordentligt. Men inte jag. Någon gång måste vi ju också ha fördel, då Flisa har väldigt kort galopp och det kan vara svårt att länga imellan hindrena i vanliga fall. I vanliga kombinationer, 7 meter, så får vi in två utan problem..inte helt okej. I alla fall så avslutades träningen med några studs i rad. Riktigt roligt, Flisa hoppar som en liten kanin över. Duktig Flisa.


Kommentarer
Postat av: pernilla

wiiiee! då e de 1.20 som gäller i höst? ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback