Oh god I think I'm falling

Idag har det kännts som om det har varit lördag hela dagen men nu mot kvällen känns det snarare som en söndag. Jag tycker om att vara helt ledig. Kunna göra spontana saker och inte stressa. Låter väl härligt? Idag har jag haft en sådan dag. Vaknade bakfull efter en festkväll igår, som blev riktig kul. Det roligaste var dock inte själva utgången utan efteråt på BK och bilfärden hem. Shit vad jag skrattade åt typ ingenting och shit vad mitt undermedvetna talade, det var inte den vanliga vältalande ordentliga Lollo om man säger så =P hehe. Åkte svarttaxi hem, något man inte ska göra men mitt sällskap på fyra, förhoppningsvis, vältränade killar gjorde det säkrare. Man ska inte åka svarttaxi, gör inte det. Men måste bara poängtera att den chaffören körde så mycket bättre än dem felsta "riktigta" taxichafförer som jag har åkt med. Bara ett litet instick sådär. Känner att jag ska sätta på en film och krypa ner under täcket nu. Hör hur regnet smattrar på terrastaket. Mm, mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback