One day you will wake up, but it will be to late.

Gårdagens slutsats: Man slutar aldrig att förvånas över människors extremt konstiga beteenden.


Om man kunde bestämma allt i sitt liv, hur hade det egentligen sett ut då? Man kan göra val men man kan långt ifrån bestämma och styra över allt som händer i livet. Kanske är det inte meningen att man ska kunna det heller, men om man kunde. Ja, tänk om. Vissa saker som människor har gjort kommer jag aldrig kunna förstå och det kommer aldrig kunna tas tillbaka. Det var det där med att tänka efter innan man handlar. Vilket inte alla verkar förstå. Den välkända frasen "Behandla andra som du vill bli behandlad själv" som man lärde sig sen barnsben verkar inte ha fastnat i folks huvuden. Eller så förstår dem inte innebörden av den.


Kommentarer
Postat av: pernilla

förstår precis vad du menar! men jag är (tyvärr) så van vid det så att jag nt bryr mig längre. tack för pratstunden. de var uppskattat:)<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback