One minute away from walking

Då jag kom fram till att jag inte ska sätta i löshår, då det kostar en förmögenhet, så har jag nu inhandlat hårpiller och zink. Så nu käkar jag piller för håret. Hjälper det så är det ju bra i alla fall men jag är ytterst tveksam. Men provar man inte får man ingenting veta.


Idag flyttar Veronica och Gabriella från stallet med Pride. Det kommer bli tomt, usch. Ser inte alls fram emot det. Men dem kommer förhoppningsvis tillbaka till hösten men ändå, hela sommaren liksom! Jaja, inte så mycket att göra åt. Jag och Umka får ta våra egna turer är i ju för sig rätt skönt det också men det är fortfarande roligare att vara minst två när man rider ut, men men. Fick förresten min nya mobil igår, yeah! Riktigt snygg faktiskt. Dock har jag inte riktigt packat upp den och börjat använda den än men det ska jag göra imorgon då jag har sovmorgon, jepp du läste rätt, jag har sovmorgon! Ska jobba till halv nio sen..but still sovmorgon.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback