Purple rain.

Snart tar några av mina vänner studenten och då innebär det att jag måste fixa studentpresenter. Ångest? Javisst. Jag menar man vill ju att det ska vara något riktigt bra och två av mina vänner som tar studenten, Jullan och Emili, fyller även 20 i år så då tänkte jag slå ihop presenterna så det blir något riktigt bra. Hmm, ja, jag får nog ta mig en funderare över detta. Har i alla fall hittat en studentpresent till en student och den är verkligen perfekt till personen. Där gjorde jag ett riktigt bra köp känner jag. Det blir väl att fortsätta leta efter presenter helt enkelt.


Vad i den följande meningen är svårt att förstå
"Då är det bara att sitta ner i väntrummet här utanför"

Det är väl ganska självklart att man ska sitta ner i väntrummet utanför och vänta på sin tur, eller? Nej, tydligen inte.
Det patienterna säger som följdfråga är antingen "Vilket väntrum ska jag sitta i?" eller "Ska jag sitta i väntrummet här utanför?"

Blir jag irriterad? Svar: JA! Det är kanske okej om två frågar per dag men här snackar vi om varannan patient. Åh, suck. Och nej det är inte jag som är otydlig!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Suck på världen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback